Qurnia here. I am 20 years old. Bakal jurutera tapi belajar tak habis lagi. Ikhlas mencintai kekasih hati saya :

ALEME ALEM HAMZAH




^.^ [ i'm happy when you happy ]


 

Hi for this new post . sorry for my blogger coz takda masa nak update blog . busy dengan assignmet and report aku . then for this semester dah start buat noss . okay ? hope u all faham expecially for my bff yang rajin usha blog-2 orang ye ? hee . hey , ramai yang LIKE for my last post . thanks yea .

First for ****** ****** [nama dalam fb] . well , congrate sebab unfriend dengan aku . Then now , aku dah block and black list nama hg dalam hidup aku . susah kan kawan-2 mcm nie ? kita berkawan berbaik . tengok jadi mcm nie pulak . suka hati hg lah labuu . hee , itu hg punya pasal . nak kawan dengan aku kawan je okay . tapi if dah start benci aku , sorry to say . u are not allowed !




 hey, sorry because I was like you. I know I am not perfect. and I know I am unworthy I like you. but the feeling is born in my heart. but I will try to avoid that feeling.