Qurnia here. I am 20 years old. Bakal jurutera tapi belajar tak habis lagi. Ikhlas mencintai kekasih hati saya :

ALEME ALEM HAMZAH




about me okay ?







Hi all . today nak story pasal diri aku okay ? agak sensetif jugak tapi just nak orang tahu and tak payah la nak condemn kat belakang aku nie okay ? sorry . hey , bukan macam nak start pengenalan diri kea apa , tapi just nak u all tahu dengan lebih detail okay. my FULL name is Qurnia Nashuha Aiman Binti Mohd Sobri okay .
Nia , nieya , que I can accept it okay . but people always call me nia . argg , I dont care lah . my age keep turning every year on 10 JUNE okay ? please remember that . heee .

I live in somewhere Penang , simpang ampat and I am the one's of JMTI student . which institute is it ? haha . I know u might dont know where it is and its doesnt important for you and me okay . ohh beb, I am the girl who love to make problem and mistakes a lot in a day and I dont care what people going to say about me .
I just try to be my self and not to be anybodys , so do please accept me as well :)

 If you hate anything about me , I very-2 appreciate u guys to tell me and not to condemn me okay ? I love my friend , bff , and my family . and I love to be honest . I wanna lost all my resent memories and makeup new life :) ohh ya . aku nie nak cakap gila tak sangat . nak cakap sosial pun tak jugak . sebab aku tahu diri aku macam mana okay ? aku penah jumpa ramai orang lah . bukan nak compare ka apa kayh ?

Wearing tudung or shawl . ohh , seriouslly aku suka beb . bukannya aku tak reti nak pakai tudung . dari aku standard 5 lagi aku dah biasa pakai tudung pegi school . bohong sangat lah kalo aku tak reti kan ? tapi tue lah manusia . nak buat benda yang diorang rasa nak buat time remaja nie . be honest aku memang free hair .
 tapi tak semestynya aku jahat kan ? tak pakai dedah-2 okay . entah , hey .
 nanty satu hari aku tahu la aku nak wearing tudung okay ? thanks you :)

Well , harap korang faham dengan BROKEN ENGLISH aku . hahaha . sorry . grammer aku rosak . :D .